söndag 22 augusti 2010

you can have all this world

Sista dagen på det sista riktiga sommarlovet i mitt liv. Vemodigt, när man säger det på det viset. Men lite spännande, jag menar, vad händer sen? Jag vet i alla fall vad som händer imorgon, trean, sista ring, avgångsår. Inte illa, om jag får säga det själv. Helt suveränt, kanske. Eller läskigt. Vi får se, helt enkelt. Dagen har i vilket fall som helst tillbringats i sängen med en temugg, sista boken om Bella och Edward, min lilla kissebebis och ett doftljus som luktar vanilj. Från Lagerhaus, det där sista. Helt underbart. Synd bara att min perfekta sista söndag förstörs av plikten. Jobb. Städ. Dit är jag påväg nu. Adjö.

1 kommentar:

  1. okej, nu är det ju faktiskt bara att köra järnet. ett år kvar. sista året! tänk att nästa gång det är student i Sverige, då är vi inblandade, galet inblandade!

    SvaraRadera