söndag 29 augusti 2010

they don't believe

Jag vet. Söndagar är bloggdagen. Kanske för att det är den dagen som innehåller mest dötid. Jag älskar dötid. Den här söndagen är jag trött som ett hus och har söndagsångestkänningar för första gången på mer än två månader. Det är nog värdets fel. Det är fortfarande augusti, men jag tror att någon har glömt det för det regnar och är kallt som ett hus. Deprimerande. Så jag bestämde mig för att göra något åt saken. Det blev en vas med några av trädgårdens sista blommor och några foton ovanför sängen. Tragiskt nog insåg jag att jag borde ha köpt två ramar till att sätta under. Så jag ska nog göra det någon dag. Bilderna är suddiga för jag råkade fota med makro, och orkade inte göra om det. Trevlig söndagsångest på er. Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar