torsdag 29 januari 2009

Underbar

Ett ord för att sammanfatta den här dagen; underbar. Började med sovmorgon, sen myskläder och rufsfrisyr. Endast två lektioner och sen hem. Väl hemma blev det en skidtur på älven, i solskenet. Premiäråkte på mina nya Tegsnäsare. För att följa torsdagsrutinerna tog jag ett bad efter skidturen och sen blev det mat; och här sitter jag nu och väntar på Adde. Eftersom det är torsdagkväll är det en "min-och-Adde-kväll" så det blir Per Gessle, fika och Sveriges Värsta Bilförare. Riktigt najs. Har faktiskt ringt och sökt jobb idag, hoppas att jag får det. Sen fick jag en MUMS mat till middag, duktig mamma.

I helgen äre Duvan Cup och jag är taggad! Har bara två lektioner imorrn, varav en är matteprov, sen ska jag till Grönsaksstigen och sen blire Duvan. Ska sitta i insläppet en stund i morgon; med Becky, på lördag blir caféet och aktivitetstorget. Annars endast njuta. Pice of Cake ska vinna i år! Man är ju en trogen supporter!!
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar