onsdag 21 januari 2009

if I were a boy - 9,5

Det har varit en otroligt chill dag. Började med engelska där vi inte gjorde så mycket; snackade om Australien och såg på BBC. Sedan blev det hål i 2 timmar ungefär, och sen bio med skolan. Så nu har jag sett Australia två gånger. Men det gör inget. Det är en riktigt bra film, lite lång förståss, men riktigt bra! Som väntat var det många som grät. Vilket jag förstår, det gjorde jag med när jag såg den första gången. Och Nullah, han är ju bara så underbart söt! Mums, vicken unge. Hur som helst, ikväll ska jag väl försöka få lite plugg bortgjort. Sen har jag lite andra saker jag borde göra också. Jag måste verkligen skärpa mig och sluta skjuta upp allt hela tiden! I helgen blire lan och sjunga på kyrkan. Riktigt najs.

"Just because it is,
dosen't mean it should be"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar