lördag 4 januari 2014

nyår på UNITE

I år har jag firat nyår på den kristna nyårskonferensen UNITE, precis som många gånger förut. Men denna gång i Pingstkyrkan här i Övik, precis som förra året. Vilket betyder att jag har jobbat på nyår, men eftersom mitt jobb är världsbäst och handlar om Jesus och ungdomar så hade jag ett fantastiskt slut på 2013. Ungefär tvåhundra ungdomar som har valt att tillbringa nyår tillsammans med varandra och med Gud! Hur FEST är inte det!? Lite såhär såg nyårsaftonen ut, med talkshow, konsert, gudstjänst, middag, mingel och avslutande raketer vid tolvslaget.
Jag ser fram emot 2014, för jag vet att jag ensam inte ansvarar för hur året kommer bli. Allt är i Guds händer, och det ska bli så kul att se vad Han och jag ska hitta på tillsammans!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar