torsdag 19 september 2013

så vemodigt att jag nästan dör

Jag vet inte hur jag ska säga detta. Det är så vemodigt att ögonen tåras. Jag har en ny bloggdomän. Alltså en ny bloggadress. Jag dör lite just nu. Men jag kände att det var dags för en uppdatering, av typ allt. Det känns spännande, men samtidigt otroligt sorgligt. Jag vet, det är bara en blogg. Men också ett helt kapitel av mitt liv. Jag har bloggat här i snart sex hela år, sedan i december 2007, och jag älskar den här bloggen. Den är fantastisk, och innehåller så många minnen. Men det är dags. Alla gamla inlägg kommer att följa med till den nya adressen, så arkivet finns kvar, och det gör den här bloggen med ifall jag eller någon annan skulle vilja kika in ibland. Men nu drar vi vidare, hoppas du hänger på! 

Vi ses på www.elinasliv.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar