torsdag 21 februari 2013

kommentarsvar

"Hej Elina! Tråkigt att du är sjuk. Men nu ska jag pigga upp dig! Jag läste just din uppsats som du gjorde om Curth-Eilerth Westerlund, för vad jag gissar för sig känns som hundra år sedan. Vi fick läsa några gamla intervjuer nu i förebyggande syfte eftersom att vi precis ska börja med det. Det var verkligen en förmån att få läsa din uppsats! Så välskriven och fin. Man får en så otroligt varm känsla av Curth och man känner att du menar vartenda ord du skriver om honom. Du har satt ribban högt! Nu får vi se om jag lyckas jag med. ;) 
Hoppas du har det jättebra och krya på dig! Kram



Hej Cicci! Fy vad roligt att höra från dig, och speciellt när du kommer dragande med sånna här gamla minnen! Tack, vad roligt att du tycker att den var bra. Jag älskade att skriva den, var en av de roligaste skoluppgifter jag gjort och mötet med Curth-Eilerth är något jag aldrig kommer glömma. Han var verkligen en på miljonen och jag hade sån tur som fick träffa honom och dela lite av hans liv. Lycka till med din intervju, och njut av att skriva den! Sen kan du väl hälsa Erik från mig? Jag saknar honom faktiskt, haha. Frid! 

1 kommentar:

  1. Erik hälsade så mycket tillbaka! Han får alltid sådan vördnad i rösten när han pratar om dig. Tror han var, och är, otroligt stolt över dig. :)
    Kramar!

    SvaraRadera