måndag 11 juni 2012

jag får utmattningssymptom

Nu är min man i Afrikat. Eller okej, blivande man. Och han är i Tanzania. I tio dagar, så egentligen är det inte länge. Men ändå. Jag är i alla fall hemma. Hemma med hunden och familjen. Det är skönt. Helst av allt skulle jag vilja vara hemma och ledig hela sommaren, och kanske lite till. Men det går inte, jag är ju vuxen. Så om en vecka åker jag till Ullånger, sommarhemma, för att jobba och tjäna pengar och vänta på att få veta vad jag ska göra i höst. Det är spännande, ibland nästan för spännande. Planer ändras så fort och det är liksom så svårt att veta. Jag gillar att veta, det är skönt. Men men, än så länge får jag väl försöka nöja mig med att Gud vet och att jag kommer att få veta, tids nog. Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar