fredag 28 oktober 2011

jag har glömt berätta!

Hallå alla! Jag har glömt att berätta vad som hände på min födelsedag! Jag satt och skrev på mitt rum i godan ro när jag helt plötsligt blev attackerad och kidnappad av fyra assnygga killar i skjorta, slips, fluga och hela köret. Dom tog med mig på middag på en thairestaurang. Kärlek till mina matlagsmän.

Men bästa födelsedagespresenten fick jag ändå av Gud. Han fixade mitt öra på onsdagsmötet. Sjukt snällt. Tack Gud, för att du älskar mig så mycket.

Och igår hände också en grej som är häftig. Jag tränade. Efter mycket tjat från mina medhjälpare och några lama försök att gömma sig hamnade jag uppe i gymmet. Jag dog. Har aldrig någonsin i hela mitt liv ansträngt mig så mycket. Helt sjukt. Jag svettades till döds. Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar