onsdag 12 januari 2011

ibland har till och med jag flyt

Positiva saker just nu:
- jag har troligtvis fått det sommarjobb jag vill ha.
- jag fick gratis chokladpudding igår.
- En ny säsong av Halv åtta hos mig började i måndags.
- det fanns billiga skålar och muggar på Åhléns.
- jag har en ny klocka.
- jag har hittat min favoritparfym finns för mindre än halva priset.
- jag och Becky börjar få flyt med vårt projektarbete.
- Becky kommer i helgen.
- det är snart helg.
- jag har rensat ur min garderob.
- det är inte tretti minus ute.
- jag har lånat en superbra CD av Alexander.
- jag har beställt papperskopior av massa bilder jättebilligt.
- jag köpte ett fint kaninhalsband igår för bara femton kronor.
- med mera.

Negativa saker just nu.
- det är vinter.
- natuskunskapsredovisning.
- historiaredovisning.
- samhällsläxa.
- jag saknar några folk.
- mitt schema.

Jaa. Det är ju bara att titta själva vilken kategori som väger över! Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar